Доставка за адресою або у відділення/поштомат.
Доставку сплачує покупець.
За фактом доставки ви маєте можливість перевірити відправлення на цілісність та працездатність.
У разі виявлення пошкоджень, невідповідності товару або його комплектації, необхідно у присутності оператора відділення або кур'єра Нової пошти, скласти відповідний акт і відмовитися від отримання посилки.
Після отримання товару претензії до зовнішнього вигляду і комплектації не приймаються.
Кур'єр не здійснює налаштування і сбірку товарів. У разі такої необхідності рекомендуємо скористуватися послугами кваліфікованих спеціалістів.
Для отримання товару у поштоматі необхідний встановлений на смартфон додаток Нової Пошти. У ньому ж сплачується доставка посилки. У разі виявлення пошкоджень, невідповідності товару або його комплектації, необхідно звернутися до будь-якого відділення або подзвонити до служби підтримки Нової Пошти для подання претензії.
Більше інформації про доставку